סיפורי הצלחה

פיצויים של 2,000,000 ₪ לערך בתביעת אובדן כושר עבודה ללקוח שעבר התקף לב ואירוע מוחי מול חברת ביטוח, לאחר שזו דחתה את תביעת הלקוח לתשלום של אובדן כושר עבודתו וטענה כי הוא מסוגל לעבוד בעבודה רגילה. לאחר ניהול התיק, הצליח עו"ד דדון משה להגיע להסכם פשרה שיקבל תוקף של פס"ד לטובת הלקוח לפיצויים של כ- 2,000,000 ₪.
פיצויים של 120,000 ₪ בתאונת דרכים קלה יחסית לתובע מול חברת ביטוח שטענה כי התאונה שעבר התובע אינה תאונת דרכים כלל וכלל. לאחר דיון הוכחות הופרכו טענותיה של חברת הביטוח ובסיומם הסכימה חברת הביטוח לשלם את הסכום אותו היה זכאי התובע לקבל עקב תאונת הדרכים אותה עבר.
פיצויים של למעלה מ- 1,500,000 ללקוח צעיר שעבר פיגוע ושבעקבותיו איבד באופן חלקי את כושר עבודתו. עו"ד דדון משה הצליח לשכנע את בית המשפט וחברת הביטוח באיבוד חלקי של כושר עבודתו לצמיתות ובכך לזכות בפיצוי הנכבד.
פיצויים של 1,350,000 ₪ לאדם שחלה במחלה ואיבד לחלוטין את כושר עבודתו. חברת הביטוח דחתה את תביעתו בטענה כי המבוטח אינו איבד את כושר עבודתו. בתביעה שהוגשה לחברת הביטוח, ולאחר ניהול הליך של גישור חזרה בה חברת הביטוח מסירובה לשלם את תגמולי הביטוח, והסכימה לשלם ללקוח פיצוי של 27,000 ₪ מידי חודש בחודשו בגין אובדן כושר עבודה.
הקודם
הבא

טיפים לבחירת עו"ד

להלן מספר עצות לבחירת עו"ד:

  • נסיונו וכשרונותיו של עו"ד המטפל בהליך המשפטי המבוקש השפעה מכרעת על תוצאות התיק. לפיכך , יש לתת דגש מהותי לנקודה בסיסית זו .
  • מומלץ לתת דגש מהותי בעו"ד מנוסה בנושא הדרוש טיפול . התמקצעות עו"ד בנושא הדרוש טיפול הכרחי. ולכן, מומלץ לשים דגש בעניין זה.
  • רצוי ומומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות מהבטחות יתר של עורך הדין , על מנת שזה יקבל את העבודה לידיו .
  • רצוי לתת עדיפות לעורכי דין אשר יעריכו את מצב התיק למול ההלכות המשפטיות הקיימות ומהו מצבכם ביחס לאותם הלכות.
  • רצוי ומומלץ לבדוק את רמת השירות אותו תקבלו מעורך הדין.
  • רצוי ומומלץ לקבוע מבעוד מועד מיהו עורך הדין שיטפל בתיק , האם עו"ד אחר ממשרדו או עו"ד שאיתו נפגשתם ? לפיכך , רצוי ואף הכרחי לדרוש כי עו"ד אותו אתם מבקשים שיטפל בתיק, הוא זה שיטפל בתיק עד לסיומו.
  • רצוי לוודא שעורך הדין שיקבל את התיק יהיה זמין ופנוי באופן המבוקש על ידכם בנסיבות העניין.
  • רצוי שפגישת ההכרות עם עו"ד תותיר כמיה.